16 Ağustos 2014


Oğullarımıza geçen sene yaptığımız sünnet için hazırladıklarım .

Sünnet yatağı süsleme

  Çocuklarımın odasının bütün süslemelerini ,1 haftamı alsa da kendi zevkime göre tek başıma yaptım.









 Önce yatağın etrafına çıtaları mobilyacımıza taktırdık, 
sonra yan çıtaların etrafını yorganlama için kullanılan elyaflardan sardım , üst çıtalara ince süngerlerden sardım, hem ellerimi korudum hemde kumaşları.





10 metre tül(5 beyaz ve 5 mavi), 10 metre de lame janjanlı kumaş aldım , yan çıtaları kestiğim janjanlı kumaşlarla kapladım, (içine elyaf doldurup arka kısımlarından sıkıca iğneledim),  kumaşların etrafına kurdela dolayarak şekil verdim. Üst çıtaları janjanlı kumaşı ikiye katlayarak yaptım, aldığım çeşitli süslerle süsledim, tülleri büzdürerek iğneledim.


Yatağın arka tarafına da kapitone kumaş iğneledim. Boncukları balonları uçlarına kurdela bağlayıp iğneledim, tavandaki süsleri ortada çapraz şekil verip diktim.


Maşallah yazımızı da diktim, en son pikeyi yayıp , sünnet kıyafetlerini ve yine kendi yaptığım takı yastığı ve sepeti de yerleştirip, birde çocukların yoğun isteği üzerine aldığım ışıkları da çıtalara dolayıp süsleme işini bitirmiş oldum.




Tek başıma bayağı bir uğraştım ama, herşeyi kendi isteğime göre yapmış oldum, içime sindi en azından,  
Ve bu yatak arada süslemelerden azalma olsada 9 ay kadar durdu,  ne yapayım hemen bozmaya kıyamadım :D 

Hazırladığım diğer şeyler için TIKLAYINIZ. 


Tepkiler:

Tagged: , , , ,

11 yorum :

  1. eline sağlık,çok ama çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Çok başarılı olmuş. Elinize sağlık.
    http://burchins.blogspot.com.tr
    bende beklerim. Hobisiz olmuyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Kaç para ya mal ettiniz kıyafetlerle beraber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyafetler 500tl yatak süsleri ve pikesi 300 tl

      Sil
  4. yatağa montesi nasıl yapıldı çıtaların? detay verme şansınız varmı bende yapamayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıtaları marangoz getirdi, yatağın kenarlarına vidaladı.

      Sil
  5. Arkadaslar ben bir marangozdan rica ettim bana çıta verdi esim yatağa monte etti kenarlarına ince geniş sünger le bantladim sonra istediğim gibi süsledim çok güzel oldu keşke fotoğrafları palasabilseydim sadece 15 tl süslere verdim.boşuna okadar para harcamaya gerek yok ön tarafa güzel bir perde, veya tül vesayre bulabilirsiniz gerisi süsleme yani kendinizde yapabilirsiniz. Gözünüzde büyütmeyin çok kolay

    YanıtlaSil
  6. Çok kolay yaptım 15 tl süse para verdim fotograf lari keşke yayınlayabilseydim

    YanıtlaSil
  7. öncelikle ellerinize sağlık çok qüzel olmuş... pike takımını nereden aldığınızı sorabilir miyim

    YanıtlaSil

Etiketler

Çeşitli yazılar ( 64 ) Tatlı Tarifleri ( 29 ) yemek tarifleri ( 22 ) Çocuklar için Tarifler ( 21 ) Ben yaptım ( 20 ) Hamur İşleri ( 20 ) Dekoratif Sanatlar ( 19 ) Diktiklerim ( 18 ) Dikiş ( 17 ) Tığ İşleri ( 14 ) pasta tarifleri ( 13 ) Örgü Örnekleri ( 12 ) Çanta örnekleri ( 11 ) Bebek ve Çocuk Örgüleri ( 10 ) Kek Tarifleri ( 10 ) Kumaş Çantalar ( 10 ) Tuzlu Tarifler ( 10 ) Kurabiye Tarifleri ( 8 ) Salatalar ( 8 ) çekiliş ( 8 ) Kendin yap ( 7 ) diktiğim kumaş çantalar ( 6 ) katıldığım çekilişler ( 6 ) Düzenlediğim Çekilişler ( 5 ) Kahvaltılıklar ( 5 ) Köfte Tarifleri ( 5 ) Çorba Tarifi ( 5 ) Firkete İşleri ( 4 ) Fabric Bags ( 3 ) Poğaça Tarifi ( 3 ) aperatifler ( 3 ) bebek pikesi ( 3 ) kakaolu tarifler ( 3 ) sewing bags ( 3 ) Çocuklara Diktiklerim ( 3 ) Kanepeler ( 2 ) Kaneviçe işleme ( 2 ) Kaneviçe seccade örnekleri ( 2 ) Kazandığım Çekiliş ( 2 ) Turşu tarifleri ( 2 ) bebek çocuk dikiş ( 2 ) dekorasyon ( 2 ) destek ( 2 ) evim ( 2 ) hediye çekilişi ( 2 ) hediyeler ( 2 ) kakaolu toplar ( 2 ) reklam ( 2 ) sünnet ( 2 ) sünnet odası ( 2 ) sünnet yatağı ( 2 ) sünnet yatağı süsleme ( 2 ) truffles ( 2 ) uğurböceği kanepe ( 2 ) Çay tepsisi dantelleri ( 2 ) Örgü Bere Örnekleri ( 2 ) 2. fikir yumağı yarışması ( 1 ) Balık Yemekleri ( 1 ) Bamya Kızartması (domates soslu) ( 1 ) Bohça ucu Danteli ( 1 ) Caviar Manicure ( 1 ) Caviar Nails Flormar ( 1 ) Düzenlediğim Çekiliş sonuçları ( 1 ) Ev Botu ( 1 ) Ev Botu Dikmek ( 1 ) Flormar Havyar Manikür ( 1 ) Flormar oje ( 1 ) Fotoğraf Makinesi Kılıfı ( 1 ) Fırında Patatesli Köfte ( 1 ) Havlu kenarı dantelleri ( 1 ) Havlu köşesi dantelleri ( 1 ) Havyar manikür ( 1 ) Hürriyet Aile ( 1 ) Kahvaltılık Domates Salçası ( 1 ) Kalemlikler ( 1 ) Kumaş Cüzdan ( 1 ) Közlenmiş Patlıcan Salatası ( 1 ) Mayalı Cevizli Kurabiye ( 1 ) NG Kütahya Porselen Kahve Seti ( 1 ) Oje ( 1 ) Peçete Yüzüğü ( 1 ) Polar ( 1 ) Postacı Çantası ( 1 ) Salça Tarifi ( 1 ) Sivri Biber Turşusu ( 1 ) Sosisli Tavuk Sarma ( 1 ) Tariflerim ( 1 ) Tencerede Fincan Keki ( 1 ) Terbiyeli Arpa Şehriye Çorbası ( 1 ) Yoğurtlu Biber Salatası ( 1 ) Yoğurtlu Kabak Salatası ( 1 ) arpa şehriye ( 1 ) arpa şehriye salatası ( 1 ) ayakkabı ( 1 ) aşure tarifi ( 1 ) bahçem ( 1 ) balkabaklı pasta ( 1 ) balkabağı ( 1 ) beş çayı menüsü ( 1 ) bisküvili muhallebi ( 1 ) bitki çayı ( 1 ) bomerang ( 1 ) browni kurabiye ( 1 ) butigo ( 1 ) börekler ( 1 ) cevizli kaymaklı kayısı ( 1 ) chenille blanket ( 1 ) davet menüsü ( 1 ) dikiş dolabım ( 1 ) dondurma külahı ( 1 ) dondurma külahında kek ( 1 ) doğadan ( 1 ) doğadan bitki çayı ( 1 ) doğum günü menüsü ( 1 ) duyurular ( 1 ) fikir yumağı yarışması ( 1 ) furniture paint ( 1 ) gevrekli kurabiye ( 1 ) gezi ( 1 ) haşhaşlı kurabiye ( 1 ) hediye ( 1 ) hobo bag ( 1 ) jöleli muhallebi ( 1 ) kahve seti ( 1 ) kakaolu kurabiye ( 1 ) kampanya ( 1 ) kampanyalar ( 1 ) kolay poğaça ( 1 ) konsol boyamak ( 1 ) kornişon ( 1 ) kremalı kek ( 1 ) kremalı pasta ( 1 ) külahta kek ( 1 ) külahta pasta ( 1 ) kına tepsisi ( 1 ) kırmızı biberli kaşar peynir ( 1 ) kıymalı börek ( 1 ) kızartma ( 1 ) labne peyniri ( 1 ) limonlu jöle ( 1 ) mangal salatası ( 1 ) masa boyamak ( 1 ) mayalı poğaça ( 1 ) mayasız poğaça ( 1 ) maydanozlu poğaça ( 1 ) menüler ( 1 ) messenger bag ( 1 ) mobilya boyamak ( 1 ) mobilya yenileme ( 1 ) muhallebi ( 1 ) muhallebi tarifi ( 1 ) mutfak peçetesi danteli ( 1 ) muzlu muhallebi ( 1 ) nails ( 1 ) polisan matrix lux ( 1 ) ponçik ( 1 ) porselen ( 1 ) portakal ( 1 ) portakallı kek ( 1 ) renovate the furniture ( 1 ) sakallı poğaça ( 1 ) salata ( 1 ) salatalık ( 1 ) salatalık turşusu ( 1 ) sandalye boyamak ( 1 ) saçaklı poğaça ( 1 ) siyah beyaz mobilya ( 1 ) susamlı kurabiye ( 1 ) sünnet hazırlıkları ( 1 ) sünnet sepeti ( 1 ) sütlü tatlılar ( 1 ) takı sandığı ( 1 ) takı yastığı ( 1 ) tavsiye ( 1 ) tavsiye kanalı ( 1 ) tavsiye meleği ( 1 ) tavuklu salata ( 1 ) tiramisu ( 1 ) tutorial ( 1 ) un kurabiyesi ( 1 ) uğurböceği ( 1 ) yapım aşamaları ( 1 ) yarışma ( 1 ) Çocuk bornozu Dikimi ( 1 ) çekiliş hediyeleri ( 1 ) çikolata soslu tarifler ( 1 ) çikolatalı kurabiye ( 1 ) çiğ börek ( 1 ) ıslak kurabiye ( 1 ) şehriye çorbası ( 1 ) şerbetli kurabiye ( 1 )